Friday, November 16, 2012

Bismillahhirohmanirohhim...

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pemabaca... masih blm terlambat utk aku mengucapkan selamat menyambut Maal Hijrah 1434...

Ya Allah...
Jika sebelum ini aku kurang baik,
Maka bantulah aku untuk menjadi yang lebih baik,
Ya Allah...
Jika sebelum ini aku kurang mengingati Mu,
Maka bantulah aku untuk lebih mengingati Mu,
Ya Allah...
Jika sebelum ini ibadatku kurang,
Maka bantulah aku untuk tingkatkan ibadatku,
Ya Allah...
Sesungguhnya aku mohon,
Bantulah aku untuk aku memperbaiki diriku ini,
Sesungguhnya aku sedar,
aku insan yang serba kekurangan,
Iman ku tipis,
Ibadat ku kurang,
Ilmu ku sedikit,
Oleh itu Ya Allah, 
Bantulah aku....
.....................................................................................


* Sesungguhnya Allah itu Maha mendegar apa yang tersurat dan tersirat... sesungguhnya DIA adalah peneman setia...  

1 comment:

ieza ashaari said...

amin.. semoga semuanya baik2 saja.. :)